Forsendelse og fragtpriser
Gratis forsendelse over 999 DKK
Vi sender ordrer inden for Europa*.
Forsendelsesomkostninger
40 DKK
*EUROPÆISKE LANDE:
Danmark, Østrig, Belgien, Bulgarien, Tjekkiet, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Holland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Spanien, Sverige, Storbritannien, Andorra, Liechtenstein, Slovakiet, Slovenien, Schweiz
Forventet leveringstid
Inden for 7 dage
Ansvarsfraskrivelse
UMAGE ApS sørger så vidt
muligt for at indholdet på dette website er retvisende. Lejlighedsvis kan der
være prisændringer, udsolgte varer og utilsigtede fejl på hjemmesiden. Vi
forbeholder os retten til ikke at være ansvarlige for fejl eller ændringer i
denne henseende. Medmindre andet er angivet, er ingen medarbejder, andre
tilknyttede eller repræsentanter for UMAGE ApS ansvarlig for skader, der opstår
som følge af brugen af dette websted eller de produkter og tjenester, der
sælges på dette websted.
Hvis du bor uden for Europa, vil vi gøre vores bedste for at arrangere forsendelser. For præcise fragtomkostninger bedes du kontakte os via info@umage.com.
Kundeservice
Find din nærmeste forhandler her.
Du kan besøge UMAGEs showroom og hovedkvarter på:
UMAGE ApS, Havnegade 29, 1058 København K, Danmark
Mandag – Torsdag: 09.00 – 16-00
Fredag: 09.00 – 15.00
For at besøge vores showroom og hovedkvarter efter aftale: Kontaktformular eller +45 31 39 31 31
Levering og retur
Hvis du har placeret en ordre, som du ønsker at ændre eller annullere, skal vi bede dig kontakte os så hurtigt som muligt på +45 31 39 3 31. Hvis din ordre allerede er blevet afsendt fra vores lager, vil du modtage fuld refundering for værdien af varen (inklusiv gældende skat); forsendelses- og håndteringsomkostninger refunderes ikke.
Returnering af varer og tilhørende omkostninger
Hvis du fortryder dit køb og vil returnere din vare, bedes du kontakte vores kundeservice på info@umage.com indenfor 14 dage, hvor de herefter vil tilsende dig et returlabel uden beregning. Vi beder dig returnere de ubrugte varer til os i deres originale emballage inden for 14 dage efter modtagelsen. Varen skal returneres i originalemballagen med vedlagte dokumentation. Vi udsteder en fuld refusion (ekskl. originalt leveringsgebyr) inden for 10 dage efter modtagelse. Hvis produktet ikke er i sin oprindelige tilstand, opkræver vi et ekspeditionsgebyr på 200 DKK.
Venligst vedlæg en note i din pakke med følgende detaljer: ordrenummer, navn, adresse og telefonnummer. Bemærk, at hvis du returnerer varer uden kvittering eller faktura, kan vi kun give den sidst kendte værdi af varen tilbage i form af en merchandise-kredit. Varerne skal returneres i deres originale emballage.
Tilbagebetaling ved fortrydelse af køb
Når du fortryder et køb, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig for købet, inklusiv eventuelle leveringsomkostninger. Dette gælder dog ikke følgende:
Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun ønsker at annullere en del af dit køb, refunderer vi ikke leveringsomkostningerne.
Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste leveringsform, som vi tilbyder, får du ikke den ekstra udgift refunderet.
Vi refunderer beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, vi modtog din meddelelse om annullering af din ordre. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalinger, indtil vi har modtaget returvarerne, eller indtil du har indsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi refunderer dine penge med samme betalingsmetode, som der
blev brugt ved den oprindelige transaktion, med mindre du udtrykkeligt har
givet samtykke til en anden tilbagebetalingsmetode. Du skal under ingen omstændigheder betale nogen form for gebyrer som følge af refusion.
Hvis du har købt et produkt på vores hjemmeside og ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bedes du sende en mail til info@umage.com.
Når du har købt et produkt på vores hjemmeside, vil du modtage
en ordrebekræftelse og et pakkenummer. Du kan tracke leveringsprocessen for
pakken på nettet med dit pakkenummer.
Hvis du har købt et produkt på vores hjemmeside, men ikke
har modtaget et pakkenummer, bedes du sende en mail til info@umage.com.
Produktinformation
Vi har valgt at placere information om hvert produkt i bunden på hver produktside. Produktinformationen består blandt andet af produktets dimensioner, materiale information, produktets vægt, tests og certificeringer, samlevejledninger samt brugervejledninger.
Produkternes varenummer består af fire cifre. F.eks. 2010 for Eos Medium White. På bagsiden af produktemballagen finder du en stregkode i nederste højre hjørne.
Varenummeret er en del af stregkoden i de sidste 5 cifre, hvor det sidste tal er tilfældigt. F.eks. 57103020520109
Alternativt kan du finde varenummeret på vores hjemmeside ved at vælge det respektive produkt under "Belysning" eller "Møbler".
Varenummeret findes nederst på siden som "produktnummer".
For at undgå misforståelser skal du sørge for at vælge de rigtige størrelser og farver.
Alle batchnumre er skrevet på et lille klistermærke. Dvs. batch #12-34567
Batchnummeret er placeret forskelligt, afhængigt at det produkt du har. Vælg det produkt, du vil finde placeringen af batchnummeret til.
Belysning:
Møbler:
For retningslinjer vedrørende behandlingen af vores træmøbler, følg venligt beskrivelsen nedenfor.
På hver produktside finder du et dokument, hvor du kan se en guide til det specifikke produkt.
RET FJERENE UD
Hver Eos lampeskærm er unik. Ikke to lamper er ens, og måden hvorpå fjerene er placeret varierer. Derfor kan der opstå små huller imellem fjerene på lampeskærmen, når du pakker dit nye produkt ud. For at udjævne fjerene og lukke hullerne skal du bøje dem ved at klemme og bøje fjerene mellem tommelfingeren og pegefingeren, indtil hullerne er lukket, og fjerene har det udseende, du ønsker.
RENGØRING
Brug en hårtørrer til at holde lampen ren: Sæt hårtørren på den koldeste
indstilling, hold den 25 cm fra lampen og blæs det løse støv væk fra fjerene.
Brug en fugtig klud til støv, der er svært at fjerne. For mere information, se en detaljeret vejledning på vores Youtube kanal:
Kan jeg udskifte driveren til Chimes?
Desværre er det ikke muligt at udskifte driveren til Chimes. Hvis du køber flere Chimes er det dog muligt at forbinde dem. Mere info findes i brugervejledningen: Chimes brugervejledning
Hvad er lysvinklen på 1x Chimes?
Den har en jævn strålevinkel på omkring 135 grader.
Er det muligt at forlænge ledningen på Chimes/Chimes Cluster?
Det kan desværre ikke lade sig gøre, da en udvidelse vil kræve, at lampen skal demonteres for at kunne erstatte den eksisterende ledning med en længere.
Er det muligt at installere Chimes/Chimes Cluster uden metalbaldakinen (f.eks. På et belysningsspor)?
Nej, dette er ikke muligt, da driveren inde i baldakinen skal være mellem udtaget fra elnettet og produktet.
Er det muligt at forkorte ledningerne på Chimes?
Hvis ledningerne ønskes kortere, skal du kontakte en lokal elektriker. Vi anbefaler, at du lægger den overskydende ledning inde i baldakinen. Da Chimes bruger DC lavspænding, er der ingen frygt for overophedning ved denne løsning.
Kan Chimes / Chimes Tall / Chimes Cluster dæmpes?
Nej, Chimes kollektionen kan desværre ikke dæmpes.
Er det muligt at få en længere ledning, når jeg bestiller Asteria lampen?
Desværre er det i øjeblikket ikke muligt at få Asteria pendlen med en længere ledning.
Er Asteria kompatibel med DALI-systemer?
I øjeblikket er Asteria familien ikke kompatibel med DALI.
Er der muligt at forlænge eller erstatte ledningen på Asteria / Asteria mini /
Asteria micro?
Det kan desværre ikke lade sig gøre, da en udvidelse vil kræve, at skærmen skilles ad for at kunne erstatte den eksisterende ledning med en ny.
Er det muligt at forkorte ledningen på Asteria/Asteria mini?
Ja, det kan godt lade sig gøre. Normalt kan man bare løsne trækaflastning, der er placeret på metalbaldakinen, skubbe ledningen op i baldakinen indtil den har den ønskede længde og til sidst stramme trækaflastningen igen. Alternativt kan
trækaflastningen løsnes og ledningen kan afinstalleres på driverens udgangsside inde i baldakinen og afkortes ved at skære ledningen over, og derefter installere den korrekt i driveren igen. Husk at stramme trækaflastningen igen. Søg professionel assistance inden du gør dette, da UMAGE ikke tager ansvar for noget, der ikke vises eller forklares i brugervejledningen.
Hvad er lysvinklen på Asteria / Asteria mini / Asteria micro?
De tre Asteria modeller har en lysvinkel på omkring 160 grader.
Hvis LED-lysene ikke fungerer korrekt, er det muligt at skifte lys?
Det er ikke muligt at udskifte LED-lyset i vores Asteria lamper. Hvis du oplever problemer med lyset fra din Asteria lampe, skal du gå til vores reklamationsformular og fortælle os om dit problem.
Jeg har købt og installeret en af de anbefalede dæmpere fra jeres liste, men der er stadigvæk problemer med at lampen blinker eller ikke kan dæmpes ordentligt. Hvad er problemet?
Først skal du sikre dig, at du kigger på den korrekte liste over anbefalede dæmpere til det specifikke produkt. Mange dæmpere har forskellige “lysniveauer” at skifte imellem, for det meste gennem en kontakt, der er placeret på selve dæmperen – følg gerne dæmperens user guide og tjek, at alle ”lysniveauer” er blevet testet.
Jeg ønsker at installere Asteria / Asteria mini / Asteria micro uden metalbaldakinen (fx på et belysningsspor). Er det muligt?
Overordnet er det ikke muligt, da driveren der er placeret indeni baldakinen skal være mellem udtaget fra elnettet og produktet.
Er det muligt at ændre farvetemperaturen på Asteria produkterne?
Nej.
Hvordan kan jeg dæmpe Asteria / Asteria mini / Asteria Up?
Se venligst det næste spørgsmål vedrørende anbefalede dæmpere til Asteria.
Danmark
Til vores danske kunder anbefaler vi følgende lysdæmpere:
SG LED lysdæmper LEDDIM 0-200W
Phillips LPS 100 DK (0-10volt control voltage)
LK FUGA® indsats lysdæmper TOUCH IR 350 UNI
LK FUGA® indsats lysdæmper MEK-S 300LR
LK FUGA® indsats lysdæmper MEK-S 300CR
LK FUGA® indsats lysdæmper LED-S 120 VA korresp.
LK FUGA® indsats lysdæmper LED 180 TOUCH IR
LK FUGA® indsats lysdæmper FUGA LED 250 TOUCH IR
Sverige
Til vores svenske kunder anbefaler vi følgende lysdæmpere:
LED-dimmer Cotech
LED-dimmer ABB 6253UJGL-214
LED-dimmer Elko RS 31 GLED
Norge
Til vores norske kunder anbefaler vi følgende lysdæmpere:
RS16/316 GLED dimmer PH
Uniled+ 325 trykk/vri
Tyskland
Til vores tyske kunder anbefaler vi følgende lysdæmpere:
Busch-Jaeger 6523 U-102 - Dimmer flush mounted 2...200VA 6523 U-102
MERTEN MEG5170-0300 - Dimmer flush mounted 40...200VA - MEG5170-0300
MERTEN MEG5134-0000 - Dimmer flush mounted 4...400VA - MEG5134-0000
Frankrig
Til vores franske kunder anbefaler vi følgende lysdæmpere:
Legrand interrupteur variateur 400w niloé blanc avec enjoliveur finition éclat leg96608
Arnould Ecovariateur 400W Espace evolution avec enjoliveur blanc a assembler
Holland
Til vores hollandske kunder anbefaler vi følgende lysdæmpere:
Tronix 215-131 LED Dimmer Universal | Trailing Edge | 10W ~ 350W
Busch-Jaeger 6523 U-102 - Dimmer flush mounted 2...200VA 6523 U-102
Schweiz
Til vores schweiziske kunder anbefaler vi følgende lysdæmper:
Feller Drehdimmer,R,L,40-600W/VA,Standard,Phasenanschnitt,weiss,Ø43mm,P
Finland
Til vores finske kunder anbefaler vi følgende lysdæmpere:
Schneider Electric Exxact vriddimmer LED 4-400W vit WDE008337
VALONSÄÄDIN ABB JUSSI LED 2-100VA 6523UJGL-214P
Desværre har vi ikke en guide til at forlænge ledningen på nogen af Tripod-/Santé-modellerne. Hvis der er behov for at forlænge ledningen, skal du finde en alternativ måde.
Hvis du oplever problemer med dit UMAGE produkt og vil returnere det, skal du udfylde vores reklamationsformular. Det kræver følgende oplysninger:
* Dit navn
* Din e-mailadresse
* Din leveringsadresse (hvis vi har brug for at sende reservedele eller et erstatningsprodukt)
* Varenummer
* Batchnummer (Batch #xx-xxxxx)
* Billeder af skaden !
- Bemærk, at alle oplysninger er nødvendige for at forbedre procestiden for din reklamation.
Vilkår og betingelser
Alle varemærker på dette websted er registreret af UMAGE. Alle produktdesign og produktnavne, der er inkluderet på dette websted er beskyttet af love om ophavsret og varemærker. Du har ikke tilladelse til at bruge produktdesign, produktnavne eller varemærker, der er repræsenteret på dette websted uden forudgående skriftlig tilladelse fra UMAGE.
UMAGE forbeholder sig alle rettigheder. Dette websted og alt indhold på siden er beskyttet af ophavsretslove, varemærkelove og andre gældende love. Du har ikke tilladelse til at kopiere, reproducere, genudgive, uploade, udgive, sende eller distribuere indholdet på nogen måde på dette websted inklusive al tekst,
billeder og layout uden forudgående skriftlig tilladelse fra UMAGE.
Dine personlige oplysninger vil ikke blive delt, cirkuleret eller ændret på nogen anden måde uden din tidligere samtykke. Du kan når som helst rette eller annullere dine oplysninger ved at kontakte:
UMAGE, Havnegade 29, DK-1058, København K, Danmark
Tlf. +45 31393131
Email: info@umage.com
Vi accepterer betaling med PayPal, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro og MobilePay.
Corporate Social Responsability
Hos UMAGE anerkender vi vores virksomheds sociale ansvar i alle aspekter af vores globale operationer, og vi støtter FN's verdensmål. Vi bruger fladpakket design for at optimere vores logistik og dermed minimere vores miljømæssige fodaftryk. Alle vores leverandører har accepteret vores adfærdskodeks, hvor de forpligter sig til en etisk og retfærdig behandling af deres medarbejdere og sikrer sig sunde og sikre arbejdspladser. Til vores produkter bruger vi genbrugsmaterialer og genbrug af biprodukter. Sidstnævnte er tilfældet med vores gåsefjer, der bruges til vores populære Eos fjerlamper. Alle anvendte fjer er et biprodukt fra fødevareindustrien. Gåsefjer, der ellers ville blive brændt, desinficeres i stedet og genbruges, hvilket mindsker miljøpåvirkningen. UMAGE er forpligtet af love til at dokumentere oprindelsen og sikre en korrekt håndtering af alle gæs og fjer, og derfor stammer ingen af vores gåsefjer fra levende eller mishandlede gæs.