Gå til indhold

Garanti

TAK FOR DIN INTERESSE FOR UMAGES PRODUKTER OG TJENESTER.

UMAGE tilbyder 10 års garanti på alle LED komponenter og drivers installeret i vores LED lamper. Dette inkluderer Chimes kollektionen, Asteria kollektionen, Hazel kollektionen og Cassini kollektionen. UMAGE tilbyder to års garanti på alle andre produkter.

HVAD OMFATTER DENNE BEGRÆNSEDE GARANTI?

Garantien dækker eventuelle produktionsfejl i materiale eller udførelse, som viser sig under normal brug og vedligeholdelse, i henhold til vores instruktionsmanual modtaget sammen med produktet ved anskaffelse. I garantiperioden reparerer eller udskifter UMAGE, uden beregning, den defekte komponent, hvilket inkluderer LED komponenter og/eller LED driveren. Om nødvendigt udskiftes hele produktet, uden ekstra beregning.

HVAD GØR UMAGE FOR AT RETTE OP PÅ PROBLEMERNE?

UMAGE reparerer eller udskifter LED-lampen uden beregning. Det er ikke muligt at få pengene tilbage

2360
hover-image

HVOR LANG TID ER PRODUKTET DÆKKET?

Garantiperioden for LED-lamper købt hos UMAGE er 10 år fra købsdatoen. En udskiftning af LED-lampen eller en del af LED-lampen påtager sig den resterende garanti for den originale LED-lampe eller 10 år fra datoen for udskiftning eller reparation, alt efter hvilken der er længst.

HVAD DÆKKER GARANTIEN IKKE?

10 års garantien dækker ikke problemer vedrørende forhold, funktionsfejl eller skader, hvis det ikke skyldes materialefejl eller fejl i håndværket.

HVAD SKAL DU GØRE?

Hvis LED-lampen er købt inden for EU:
For at opnå garantiservicen skal du udfylde UMAGEs reklamationsformular så vi kan fastslå problemet og den løsning som passer bedst til netop din situation. Du kan altid kontakte UMAGE direkte, selvom LED-lampen er købt hos en af vores forhandlere. Når du bruger reklamationsformularen, vil du blive bedt om at dokumentere fejlen og vedhæfte din kvittering.

Hvis LED-lampen er købt uden for EU:
For at opnå garantiservicen skal du kontakte den forhandler, hvor du har købt din LED-lampe, så de kan fastslå problemet og den mest passende løsning for dig. Når du kontakter forhandleren, vil du blive bedt om at dokumentere fejlen og vise din kvittering. Find og download alt markedsføringsmateriale vedrørende vores 10-års garanti her.